مقالات

سرزمین موج های آبی مشهد

سرزمین موج های آبی که بعنوان بزرگترین پارک آبی سرپوشیده خاورمیانه شناخته شده است ،اولین پارک آبی سرپوشیده در سطح ایران و خاورمیانه میباشد و یکی از پارک های آبی مشهد است. سرزمین موج های آبی مشهد در زمینی به مساحت ۸۴۶۰ متر مربع و با زیربنای ۲۳۰۰۰ متر مربع در سال ۱۳۸۶ ساخته و افتتاح شد و از حیث زیربنا ،تجهیزات ،تنوع و تعدد امکانات و بازی های آبی ،در رده بهترین پارکهای آبی دنیا جای دارد.

پارک ساحلی آفتاب مشهد

پارک ساحلی آفتاب که بعنوان بزرگترین پارک آبی طبقاتی جهان شناخته شده میباشد ،یکی دیگر از پارک های آبی مشهد است که در زمینی به مساحت ۴۰۰۰ متر مربع و زیربنای ۱۵۰۰۰ متر مربع و بعنوان دومین پارک آبی مشهد در سال ۱۳۹۰ به بهره برداری رسید.

پارک آبی ایرانیان مشهد

پارک آبی ایرانیان یکی از پارک های آبی مشهد میباشد که از این پارک آبی بعنوان یکی از استانداردترین پارکهای آبی دنیا یاد میگردد. در پارک آبی ایرانیان مشهد برای اولین بار در ایران امکانات موج سواری با تخته فراهم شده است که این بخش در استخر موجی به بزرگی یک زمین فوتبال، با موج‌هایی به ارتفاع ۵/۳ متر ساخته شده که میتواند تجربه ای بی نظیر را برای شما فراهم کند.

سرزمین موج‌های خروشان

سرزمین موج‌های خروشان با مساحتی بیش از ۶۰٫۰۰۰ مترمربع بزرگترین پارک آبی سرپوشیده جهان میباشد که با ارتفاع سقف ۴۰ متری ،دارای ۴ سرسره سقوط آزاد ۲۴ متری میباشد. یکی از ویژگی‌های برجسته مجموعه سرزمین موج‌های خروشان قرار داشتن این مجموعه آبی در یکی از بهترین و استراتژیک ترین مراکز تفریحی و گردشگری ایران که منطقه شاندیز شهر مشهد میباشد، است و همچنین دارا بودن دو سالن مجزا برای بانوان و آقایان است که امکان استفاده همزمان خانم‌ها و آقایان را فراهم ساخته است.