پارک ساحلی آفتاب مشهد

پارک ساحلی آفتاب مشهد

پارک ساحلی آفتاب که دارای هفت طبقه میباشد ،از لحاظ زیربنا و تعداد طبقات بزرگترین پارک آبی طبقاتی دنیا بشمار می رود و دارای امکانات و خدمات متنوعی میباشد و یکی از ویژگی های منحصر به فرد پارک ساحلی آفتاب ،استفاده همزمان بانوان و آقایان از این مجموعه میباشد. بروی پشت بام پارک ساحلی آفتاب مکانی برای گرفتن حمام آفتاب برای بانوان ساخته شده است که یکی از جذابیت های این مجموعه به شمار میرود.

برای اولین بار در سطح منطقه خاورمیانه ،استخر نمک اسپوتا با خواص درمانی و لایه برداری پوست در پارک ساحلی آفتاب ساخته شده است که میهمانان این مجموعه آبی میتوانند از آن استفاده نمایند.

در پارک ساحلی آفتاب امکانات تفریحی و جذاب زیر ارائه میگردد که میتواند لحظات خاص و مفرحی را برای میهمانان خود بوجود آورد :

سه استخر مجزا برای آقایان، بانوان و استخر VIP ، سرسره دوقلو (به ارتفاع ۱۸متر)، چاله فضایی (به ارتفاع ۱۷ متر) ،استخر موج (به طول ۳۵ متر )، سرسره آهسته (به ارتفاع ۱۵ متر)، رودخانه ای دور تا دور مجموعه با طول ۱۷۰ متر بهمراه دو تونل سنگی، سرسره پیچ (به ارتفاع ۱۸متر)،چشمه جوشان آب که از دل سنگهای غار بیرون میزند ،سرسره سرعت (به ارتفاع ۱۸متر) و آبشاری خروشان با بیش از ۱۸ متر ارتفاع که تمامی این خدمات با بهترین کیفیت ارائه میشود.

بخش دیگری که در این مجموعه و برای اولین بار در خاورمیانه راه اندازی شده است ،بخش سونای ماسه میباشد که در تمام سال برای التیام بخشیدن به دردهای عضلانی و مفصلی مورد استفاده قرار میگیرد.

پارک ساحلی آفتاب همچنین دارای سالن های یوگا، هیدروتراپی، آروماتراپی، ایروبیک، بدنسازی، ماساژ نیز میباشد که امکانات این مجموعه را کامل میکند.

شماره تلفن پارک ساحلی آفتاب مشهد : ۰۵۱۳۷۰۳۷

آدرس پارک ساحلی آفتاب : مشهد ،انتهای بلوار خیام شمالی ،میدان بهارستان ،جنب مجتمع تجاری الماس شرق ،پارک ساحلی آفتاب

وب سایت رسمی پارک ساحلی آفتاب جهت خرید آنلاین بلیط پارک ساحلی آفتاب : www.psaftab.com

نظر بدهید